Overslaan en naar de inhoud gaan

IBM’s Chef Watson wint Horecava Innovation Award 2015

De prijsuitreiking van de 15e editie van de innovatiewedstrijd vond plaats op de eerste dag van de Horecava 2015.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

IBM’s helpt koks bij het ontdekken en het creëren van nieuwe en originele recepten. Het computerprogramma won eveneens in de categorie Digital & Social Media, een nieuwe categorie in de wedstrijd.

Categoriewinnaars

De jury maakte tevens de winnaars bekend in de overige categorieën:

  • Food & Beverage: Spice Oils van .Kruiderij op oliebasis. Breng met gemak gerechten op smaak, vrij van veertien wettelijk geregistreerde allergenen, met een minimale hoeveelheid zout en MSG vrij.
  • Concept, Interior & Design: Luminous Carpets van .Lichtdoorlatend tapijt dat gasten en bezoekers informeert, inspireert, helpt oriënteren en de veiligheid verhoogt door markering van vluchtwegen.
  • Equipment & Services: zelf-afschuimend bierglas van .Een bierglas met licht schuine afloop, waardoor de opkomende schuimlaag met belletjes vanzelf over de rand loopt. 
  • Karel de Vos Award: Zilte Glorie van en Altoni Pasta uit Schoten (BE).Ravioli gevuld met zeewier. Een duurzaam initiatief waarmee aandacht wordt gevraagd voor de acceptatie van zeewier als eiwitcomponent en voedingsmiddel.
  • Publieksprijs: Bacon Bullet van uit Soest.Crunchy ragoutsnack met hartige bacon van binnen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in