Overslaan en naar de inhoud gaan

Moeken (Jumbo) over Marketing in 2015

Matthijs Moeken, Directeur Marketing bij Jumbo Supermarkten, sprak 8 januari op Koffiedik kijken, het jaarlijks evenement in de eerste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Traditiegetrouw wordt aan een paar spraakmakende vakbroeders en zusters gevraagd vanaf het podium een aantal voorspellingen te doen. Moeken sloot dit jaar het rijtje van vier sprekers af en dat was maar goed ook, want zijn presentatie van niet meer dan negenenhalve minuut gonsde nog lang na bij de ongeveer 250 aanwezigen. De man van het juichpak en de voedselbank kerstactie sprak zich uit over marketing, sociale media, de bureaurelatie en de ‘visie van marketeers’. Hier onder leest u de integrale weergave van zijn presentatie:
 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in