Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers geven in 2015 meer uit aan social advertising

Onderzoek van Salesforce laat zien dat 70 procent van de ondervraagde marketeers meer budget vrijmaakt voor social advertising.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor het onderzoeksrapport &;&; vroeg het softwarebedrijf 5000 senior marketeers naar de budgetten voor 2015. Naast grotere investeringen in social media advertising, stelt 70 procent van de ondervraagden meer te investeren in een organische groei, ofwel contentmarketing.

related partner content for mobile comes here

Jeff Rohrs, vicepresident marketing insights van , was bang dat bedrijven enkel zouden investeren in social advertising. &;Maar advertenties presteren niet zonder context. Het lijkt erop dat bedrijven gaan begrijpen dat advertenties moeten worden aangevuld met een organische groei.&;

Grotere marketingbudgetten

Van de deelnemende marketeers gaf 67 procent aan te investeren in mobile data tracking, waar nog eens 66 procent aangaf te investeren in branded mobile apps. Over het algemeen is 84 procent van de marketeers van plan het algehele marketingbudget te verhogen. Daarvan zegt 38 procent het budget te verschuiven van traditionele naar digitale advertenties.

Wie het gehele onderzoek wil lezen kan  het ebook downloaden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in