DHL ontdekt de webshop
DHL kondigt vandaag DHL For You aan, een dienst waarmee de pakketbezorger vanaf 1 juni mikt op webshops met 10 tot 100 pakketten per dag.
De markt voor business-to-business transport stagneert terwijl webshops een flinke groei laten zien, de keuze ligt dus voor de hand. Met DHL FOR YOU vult DHL het gat tussen Selektvracht en DHL Express. DHL gaat hiermee de concurrentie aan met PostNL, markleider in dit segment. De condities waarmee DHL de kleine en middelgrote webshops aan zich hoopt te binden zijn: verzendapplicatie, volgende dag levering, avondlevering, retouren, een track & trace portaal voor zowel de zender als de ontvanger. vier afleverpogingen en de optie om te kiezen voor een afhaallocatie.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaVolgens salesdirecteur Martijn Kleij wordt het klantportaal doorontwikkeld zodat de ontvanger zelf kiezen waar er afgeleverd wordt en zelfs de keuze heeft om time definite te laten leveren. Die laatste optie is er op 1 juni echter nog niet. DHL Express haalt de pakketjes bij de webshop op en Selektvracht brengt ze bij de klant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid