
Spaanse luchtvaartmaatschappij Vueling begint een socialemedia-actie: een soort van vliegende foto-expositie.
Op de Facebookpagina kunnen passagiers een Instagramfoto van één van de bestemmingen van Vueling uploaden met de hashtag #vuelingairgallery.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDaarna kan de foto gedeeld worden met vrienden om stemmen te verzamelen.
Foto’s met minstens tien stemmen worden beoordeeld door de jury. Uiteindelijk worden 200 foto’s op een Airbus A320 terecht. De 50 beste fotografen winnen een retourvlucht naar een Vuelingbestemming naar keuze en komen met hun foto in het Vueling Air Gallery boek, dat aan boord ligt van het versierde vliegtuig en met alle vluchten van het beplakte vliegtuig meegaat.
Vueling organiseert deze vliegende expositie om te vieren dat het sinds de eerste vlucht in 2004 50 miljoen passagiers heeft vervoerd.
Deelnemen kan tot en met 22 mei.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee