Overslaan en naar de inhoud gaan

Vueling gebruikt Instagramfoto’s om vliegtuig te beplakken

Spaanse luchtvaartmaatschappij Vueling begint een socialemedia-actie: een soort van vliegende foto-expositie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Spaanse luchtvaartmaatschappij begint een socialemedia-actie: een soort van vliegende foto-expositie.

related partner content for mobile comes here

Op de kunnen passagiers een Instagramfoto van één van de bestemmingen van Vueling uploaden met de hashtag .

Daarna kan de foto gedeeld worden met vrienden om stemmen te verzamelen.

Foto’s met minstens tien stemmen worden beoordeeld door de jury. Uiteindelijk worden 200 foto’s op een Airbus A320 terecht. De 50 beste fotografen winnen een retourvlucht naar een Vuelingbestemming naar keuze en komen met hun foto in het Vueling Air Gallery boek, dat aan boord ligt van het versierde vliegtuig en met alle vluchten van het beplakte vliegtuig meegaat.

Vueling organiseert deze vliegende expositie om te vieren dat het sinds de eerste vlucht in 2004 50 miljoen passagiers heeft vervoerd.

Deelnemen kan tot en met 22 mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in