Overslaan en naar de inhoud gaan

Knaapen en Meekel creatief team bij Fitzroy

Hans Knaapen en Robin Meekel beginnen 21 mei als creatief team bij Fitzroy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hans Knaapen was eerder artdirector bij Lemz en werkte daarna als creatief en regisseur bij Electric Zoo, waar hij onder meer verantwoordelijk was voor de regie van de bekroonde viral 'LG Thief' in opdracht van Y&R Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Robin Meekel werkte als concept developer en copywriter bij Lemz op onder meer de Ikea-campagnes 'Design Your Own Life' (2 Spin Awards) en '365' (2 Eurobest Awards), Albert Heijn, Coca-Cola, Ciquita en Dove. Meekel begon zijn reclameloopbaan als strateeg bij Saatchi & Saatchi Amsterdam.

Jur Baart, mede-oprichter van Fitzroy: 'Onze teams bestaan uit adaptieve creatieven met bredere kwaliteiten dan de klassieke teams, dat is de kracht van Fitzoy. Hans en Robin zijn het toonbeeld van een nieuwe generatie succesvolle creatieven.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in