
TLN wil met de campagne de aandacht vestigen op de onmisbaarheid van transport en logistiek in de samenleving.
Samen met bureau WeBond is het concept ‘Zonder Transport Geen Metropole Orkest’ uitgewerkt. De aftrap vond afgelopen vrijdag plaats, tijdens de BedrijfsautoRAI. Op het
buitenterrein van de RAI gaf het 52-koppige orkest vanaf 6 trailers een uitvoering van de Magical Mystery Tour van The Beatles. In het stuk zijn claxons van vrachtwagens verwerkt.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBPr is in handen van Linden & Barbosa, CampagneRotterdam ontwikkelde de campagnemiddelen.
Het orkest zal dit jaar nog op 5 andere events optreden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee