(Campagne) Metropole Orkest op vrachtauto
TLN (Transport en Logistiek Nederland) bedacht een muzikaal thema dat aansluit op de campagne ‘Zonder Transport Staat Alles Stil’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
TLN wil met de campagne de aandacht vestigen op de onmisbaarheid van transport en logistiek in de samenleving.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Samen met bureau WeBond is het concept ‘Zonder Transport Geen Metropole Orkest’ uitgewerkt. De aftrap vond afgelopen vrijdag plaats, tijdens de BedrijfsautoRAI. Op het
buitenterrein van de RAI gaf het 52-koppige orkest vanaf 6 trailers een uitvoering van de Magical Mystery Tour van The Beatles. In het stuk zijn claxons van vrachtwagens verwerkt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPr is in handen van Linden & Barbosa, CampagneRotterdam ontwikkelde de campagnemiddelen.
Het orkest zal dit jaar nog op 5 andere events optreden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid