Overslaan en naar de inhoud gaan

KWF Kankerbestrijding sterkste goede doel

KWF Kankerbestrijding heeft het sterkste imago van alle goede doelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een onderzoek van Hendrik Beerde Brand Consultancy onder 3000 Nederlanders. De CliniClowns en het Rode Kruis staan op respectievelijk de tweede en derde plaats.

related partner content for mobile comes here

De populariteit van de goede doelen wordt tweejaarlijks onderzocht. Twee jaar terug stond de Kankerbestrijding ook al op de eerste positie. Onder jongeren is het Wereld Natuur Fonds het favoriete goede doel.

Over de hele linie stijgt de populariteit van goede doelen, zo concluderen de onderzoekers. Daardoor halen goede doelen meer geld op. Zo wist Red een Kind maar liefst 77 procent meer geld binnen te halen en ook het Nationaal MS Fonds zag de inkomsten met 39 procent stijgen.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in