KWF Kankerbestrijding sterkste goede doel
KWF Kankerbestrijding heeft het sterkste imago van alle goede doelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een onderzoek van Hendrik Beerde Brand Consultancy onder 3000 Nederlanders. De CliniClowns en het Rode Kruis staan op respectievelijk de tweede en derde plaats.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De populariteit van de goede doelen wordt tweejaarlijks onderzocht. Twee jaar terug stond de Kankerbestrijding ook al op de eerste positie. Onder jongeren is het Wereld Natuur Fonds het favoriete goede doel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOver de hele linie stijgt de populariteit van goede doelen, zo concluderen de onderzoekers. Daardoor halen goede doelen meer geld op. Zo wist Red een Kind maar liefst 77 procent meer geld binnen te halen en ook het Nationaal MS Fonds zag de inkomsten met 39 procent stijgen.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid