Overslaan en naar de inhoud gaan

Campinamelk voor goed doel

Als onderdeel van een vijfjarige samenwerking met het Rode Kruis zamelt Campina dit najaar geld in voor 3FM Serious Request.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit jaar gaat de opbrengst van naar hulp aan zwangere vrouwen in Afrika. Elk jaar sterven er 5,5 miljoen baby’s door gebrekkige zorg en onvoldoende begeleiding. Het Rode Kruis wil daar verandering in brengen door medische zorg te bieden en de moeders voor, tijdens en na de bevalling te begeleiden. Daarbij zit ook advies over gezonde voeding, maar het is niet bekend of hierbij producten van het zuivelbedrijf worden ingezet.

related partner content for mobile comes here

De actie van Campina startte deze week met kleine melkbekers in bedrijfskantines. Vanaf 19 november doen ook de producten in de supermarkten mee. Volgens de zuivelproducent is er duizend liter nodig om één moeder te helpen. Het streven is om genoeg in te zamelen voor vijftigduizend moeders. Via een op de actiesite wordt getoond hoeveel liter er al is verkocht. Hoeveel het consumeren van één product het goede doel oplevert, is niet duidelijk. Om bekendheid voor de actie te verkrijgen worden een tv-commercial en social media ingezet. Ook werkt het bedrijf samen met ruim 750 supermarkten.

Het traditionele Glazen Huis waarin drie 3FM-dj’s zich de week voor kerst laten opsluiten staat dit jaar in Enschede.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in