Overslaan en naar de inhoud gaan

VVV wint Nima Internal Branding Jaarprijs 2012

VVV Nederland is donderdag 1 november uitgeroepen tot winnaar van de NIMA Internal Branding Jaarprijs 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan die organisatie die het meest succesvol is in het vitaliseren en verankeren van het merk en merkwaarden in de totale organisatie.

related partner content for mobile comes here

Naast VVV waren Leaseplan en Priva BV genomineerd voor de prijs.

De jury was enthousiast over het feit dat het merk VVV is ingezet als een ‘hub’ voor alle nieuwe plannen en ontwikkelingen binnen de totale VVV-organisatie. Ook vindt de jury de belofte van het VVV-merk ‘je wordt verrijkt door de couleur locale’ ‘uitstekend gekozen om een brug te slaan tussen de landelijke koepelorganisatie en de lokale en regionale VVV-organisaties in het land’.

‘Het winnen van deze prijs is een geweldige erkenning voor alle inspanningen die we gezamenlijk hebben geleverd en een enorme opsteker dat we met de VVV merkpositionering de juiste koers hebben ingezet’, aldus een trotse Kees van Wijk, algemeen directeur VVV Nederland.

De herpositionering van VVV startte 4 jaar geleden, met een onderzoek van Blauw Research naar het merk VVV. Vervolgens zijn –samen met Business Openers en alle VVV-filialen- de nieuwe merkwaarden en merkbelofte van de VVV geformuleerd. Blauw onderzocht het merk VVV nogmaals in 2011 en daaruit bleek dat VVV onder consumenten het bekendste merk was op het gebied van toerisme, recreatie en vrijetijdsbesteding in Nederland. De top-of-mind naamsbekendheid steeg naar 28 procent en de spontane naamsbekendheid naar 43 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in