Overslaan en naar de inhoud gaan

Deelwinnaars ING Retail Jaarprijs bekend

De winnaars van de deelprijzen in 27 categorieën binnen de ING Retail Jaarprijs Publieksprijs Beste Winkelketen zijn bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle categoriewinnaars dingen mee naar de overall hoofdprijs, de Publieksprijs Beste Winkelketen 2012. Deze wordt op 14 november aanstaande uitgereikt tijdens het ING Retail Jaarprijs Gala.

related partner content for mobile comes here

De 27 categoriewinnaars dingen nu mee naar de overall hoofdprijs: de ING Retail Jaarprijs Publieksprijs Beste Winkelketen 2012. Voor het bepalen van de uiteindelijke winnaar start op 1 november 2012 een tweede stemronde. Consumenten stellen op www.bestewinkelketen.nl hun top 5 samen uit de lijst van 27 categoriewinnaars. De winnaar wordt tijdens het ING Retail Jaarprijs Gala op 14 november 2012 in Spant! theater in Bussum bekendgemaakt.

Baby & Kindermode HEMA
Boeken Selexyz/De Slegte
Bouwmarkten Hornbach
Cadeau Wereldwinkel
CD, DVD & Games Game Mania
Computerspeciaalzaken Paradigit
Damesmode Miss Etam
Dierenspeciaalzaken BoerenBond-Welkoop
Drogisterij Dirx Drogist
Elektronica Media Markt
Fiets & Vrije Tijd Bike Totaal
Food to Go Bakker Bart
Foodspeciaalzaken Dirck III
Herenmode Duthler
Juwelier & Bijouterie Siebel Juweliers
Lingerie & Ondermode Hunkemöller
Optiek Specsavers
Parfumerie ICI PARIS XL
Schoenen Ziengs
Speelgoed Intertoys
Sport Runnersworld
Supermarkten Jumbo
Telecom BelCompany
Tijdschriften & Tabak Primera
Tuin Intratuin
Warenhuis & Huishouden IKEA
Wonen IKEA

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in