(Campagne) KPN Nachtwacht: achter de schermen
KPN Nachtwacht wordt afgetrapt met een trailer waarin mensen alvast iets van Network Operations Center (NOC) te zien krijgen.
KPN wilt met deze activatie de gebruiker inzicht geven hoe het netwerk van KPN werkt, op welke wijze deze wordt beheerd en wat er allemaal bij komt kijken om het netwerk continu werkend te houden. De activatie duurt in totaal zeven weken.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet NOC in Hilversum verzorgt de monitoring van (digitale) tv-zenders, internet en (mobiele) telefonie.
KPN Nachtwacht bestaat uit een aantal fases. In de eerste fase kan iedereen, na het bekijken van de trailer op Facebook, zijn of haar vraag insturen over het netwerk van KPN. Een jury selecteert uit alle inzendingen vijf kanshebbers. De finalisten worden gevraagd een video te maken waarin ze zichzelf voorstellen en opnieuw hun vraag stellen. Anderen kunnen daarna stemmen op de meest interessante vraag. ‘De winnaar mag logeren op de plek waar KPN zijn hele netwerk beheert en bewaakt en krijgt zo een bijzondere blik achter de schermen’, aldus KPN.
KPN Nachtwacht is ontwikkeld door Kingsday in samenwerking met MediaMonks.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid