Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) KPN Nachtwacht: achter de schermen

Vandaag is de campagne KPN Nachtwacht gestart. Consumenten kunnen op Facebook vragen stellen over het netwerk van KPN. Degene die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wordt afgetrapt met een trailer waarin mensen alvast iets van Network Operations Center (NOC) te zien krijgen.

related partner content for mobile comes here

KPN wilt met deze activatie de gebruiker inzicht geven hoe het netwerk van KPN werkt, op welke wijze deze wordt beheerd en wat er allemaal bij komt kijken om het netwerk continu werkend te houden. De activatie duurt in totaal zeven weken.

Het NOC in Hilversum verzorgt de monitoring van (digitale) tv-zenders, internet en (mobiele) telefonie.

KPN Nachtwacht bestaat uit een aantal fases. In de eerste fase kan iedereen, na het bekijken van de trailer op Facebook, zijn of haar vraag insturen over het netwerk van KPN. Een jury selecteert uit alle inzendingen vijf kanshebbers. De finalisten worden gevraagd een video te maken waarin ze zichzelf voorstellen en opnieuw hun vraag stellen. Anderen kunnen daarna stemmen op de meest interessante vraag. ‘De winnaar mag logeren op de plek waar KPN zijn hele netwerk beheert en bewaakt en krijgt zo een bijzondere blik achter de schermen’, aldus KPN.

KPN Nachtwacht is ontwikkeld door Kingsday in samenwerking met MediaMonks.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in