Overslaan en naar de inhoud gaan

VW Eurobest Advertiser of the Year 2012

(PT) Reclamefestival Eurobest heeft Volkswagen uitgeroepen tot Advertiser of the Year 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Cops' DDB London 2003, Outdoor Grand Prix

related partner content for mobile comes here

Volkswagen heeft in de 25 jaar dat Eurobest bestaat de meeste awards gewonnen van alle Europese adverteerders. In totaal wonnen 150 VW campagnes, 11 daarvan werden de Eurobest Grand Prix toegekend. Het winnende werk was gemaakt door DDB vestigingen in Londen, Parijs, Stockholm, Amsterdam en Amstelveen.

Eurobest Grand Prix 2008: Print, Product Recall, DDB Amsterdam

'Volkswagen is het merk achter een paar van de beste headlines ter wereld zoals “Think Small”, “Drivers Wanted” en “Built to Protect”... Creativiteit en innovatie vormen de drijvende kracht achter productontwikkeling en marketing' aldus Philip Thomas, ceo Eurobest en Lions Festivals.

De award zal tijdens het Eurobest gala uitgereikt worden op 30 november in Lissabon aan Giovanni Perosino, marketing directeur Volkswagen.

Eurobest Grand Prix TV/Cinema 1999: Bridge, Result DDB Amstelveen

Klik voor de overige VW Eurobest Grand Prix winnaars.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in