Overslaan en naar de inhoud gaan

Sublime FM neemt spotverkoop in eigen hand

Arrow Jazz FM werd onlangs Sublime FM. Nu neemt het radiostation de spotverkoop in eigen hand en denkt zo het merk beter in de markt te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op deze wijze wil Sublime.fm adverteerders betrekken, die passen bij het profiel van de zender. De zender wordt hierbij ondersteund door de internationale media- en sales organisatie Publicitas.

related partner content for mobile comes here

Jan van Ginkel, commercieel directeur van Sublime FM in een persbericht: 'Het is belangrijk dat ons merk goed wordt uitgedragen naar adverteerders en mediabureaus. We willen ons daarom binden aan andere sterke merken die zich, net als wij, associëren met thema’s als vooruitgang, duurzaamheid, technologie, innovatie en gezondheid. Om het merk beter te kunnen bewaken zetten we nu onze eigen salesforce in bij de benadering van adverteerders en mediabureaus.' Non-spot werd onder de oude naam Arrow Jazz FM al door eigen salesforce uitgevoerd.

Door de samenwerking met Publicitas kan Sublime FM rekenen op ondersteuning van een groot internationaal netwerk met ruim 1.200 specialisten in 21 landen. Publicitas ondersteunt de zender met specialistische begeleiding van commerciële trajecten bij mediabureaus en het aanbieden van Sublime FM advertentieproposities aan haar klanten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in