Overslaan en naar de inhoud gaan

Mastercard lanceert Facebook-magazine

MasterCard Nederland heeft voor de lancering van zijn nieuwe Facebook-fanpage gekozen voor een primeur: een Facebook magazine.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MasterCard Nederland heeft voor de lancering van zijn nieuwe gekozen voor een primeur: een Facebook magazine.

related partner content for mobile comes here

BN-ers, invloedrijke bloggers en andere influentials selecteren voor ‘Selected by MasterCard’ hun favoriete online shopping producten. Het idee werd in nauwe samenwerking met Weber Shandwick ontwikkeld. De pagina is onderdeel van een brede social media strategie dat het bureau voor MasterCard ontwikkelde, waaronder een

In het Facebook Magazine ‘Selected by MasterCard’ kunnen online shoppers inspiratie opdoen en bijzondere producten vinden uit opvallende online shops. Voor de eerste editie zijn schrijver Kluun, lifestyle blogger Nalden en fashion styliste Danie Bles uitgedaagd om op jacht te gaan naar de meest exclusieve producten uit internationale webwinkels. Zij vertellen daar een persoonlijk verhaal bij. Zo selecteerde Kluun een maatpak van Drykorn: “Een fijn merk voor mannen die weten dat ze van buiten geen jongens meer zijn, maar wel van binnen. Fijn pakkie, dat ook.” Lezers kunnen direct doorklikken naar de geselecteerde producten en de bijbehorende webwinkels.

Een andere rubriek op de fanpage is ‘Priceless Experiences’, ook is er aandacht voor diverse andere activiteiten van MasterCard, zoals de sponsoring van de UEFA Champions League.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in