Mastercard lanceert Facebook-magazine


MasterCard Nederland heeft voor de lancering van zijn nieuwe Facebook-fanpage gekozen voor een primeur: een Facebook magazine.
BN-ers, invloedrijke bloggers en andere influentials selecteren voor ‘Selected by MasterCard’ hun favoriete online shopping producten. Het idee werd in nauwe samenwerking met Weber Shandwick ontwikkeld. De pagina is onderdeel van een brede social media strategie dat het bureau voor MasterCard ontwikkelde, waaronder een Twitter webcare.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het Facebook Magazine ‘Selected by MasterCard’ kunnen online shoppers inspiratie opdoen en bijzondere producten vinden uit opvallende online shops. Voor de eerste editie zijn schrijver Kluun, lifestyle blogger Nalden en fashion styliste Danie Bles uitgedaagd om op jacht te gaan naar de meest exclusieve producten uit internationale webwinkels. Zij vertellen daar een persoonlijk verhaal bij. Zo selecteerde Kluun een maatpak van Drykorn: “Een fijn merk voor mannen die weten dat ze van buiten geen jongens meer zijn, maar wel van binnen. Fijn pakkie, dat ook.” Lezers kunnen direct doorklikken naar de geselecteerde producten en de bijbehorende webwinkels.
Een andere rubriek op de fanpage is ‘Priceless Experiences’, ook is er aandacht voor diverse andere activiteiten van MasterCard, zoals de sponsoring van de UEFA Champions League.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid