
De commercial laat zien dat Moszkowicz beschikt over zelfspot: hij is online op zoek naar een geschikte omscholingscursus. De inhaker werd gemaakt door N=5.
Moszkowicz speelde in 2010 al een keer de hoofdrol in de#039;Nederland wordt steeds slimmer'-campagne. "> 'Nederland wordt steeds slimmer'-campagne.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Credits
Bureau: N=5
Creatie: Lukas van de Ven
RTV director: Guy van der Hoop, Linda Kiphart
Account: Floor Bongers, Ole Christern
Productiemaatschappij:Czar
Producer: Guy van der Hoop, Willem Bos
DOP: Coen Stroeve
Montage:Guy van der Hoop
Geluid: Ambassadors
Post productie: Ambassadors
Verantwoordelijk bij klant: Jan Jelle Bouma, Jos van Eijken
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee