Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakas, Hema en Boomsma in de prijzen

We hadden het al een beetje voorspeld;-), maar Arie Boomsma is gisteren gekozen tot Trendsetter of the Year. Hema kreeg een prijs voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We hadden het al een beetje ;-), maar Arie Boomsma is gisteren gekozen tot Trendsetter of the Year. Hema kreeg een prijs voor beste trendimplementatie, en Adjiedj Bakas is Trendwatcher of the Year.

related partner content for mobile comes here

De prijsuitreiking werd georganiseerd door Second Sight. In totaal werden 5 prijzen gegeven aan:

- Adjiedj Bakas: Trendwatcher Of The Year. Hij heeft de prijs o.a. gewonnen voor de manier waarop hij op de financiële crisis heeft geanticipeerd.

- Tom Palmaerts: Specialist Trendwatcher Of The Year. Hij heeft de prijs o.a. gewonnen voor zijn inzicht in subculturen.

- Anna Luise Sulimma: Upcoming Talent Of The Year. Zij heeft de prijs gewonnen voor haar nieuwe, visuele methode om trends in kaart te brengen.

- BLOEI Creative Innovation: Trend Implementation Agency Of The Year. Dit bureau weet als geen ander trends te vertalen naar nieuwe concepten en producten.

- Hema (Return to Sender en Doedel Art): Trend Implementation Of The Year. De Hema slaagt er keer op keer in om trends in een vroeg stadium voor een groot publiek bereikbaar te maken. Return to Sender (duurzaamheid) en Doedel Art (co-creation) bewijzen dit eens te meer.

- Arie Boomsma tenslotte is Trendsetter Of The Year geworden voor de frisse, niet-dogmatische manier waarop hij invulling geeft aan het christendom en zijn voorbeeldfunctie die hij vervult voor veel mannen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in