
We hadden het al een beetje voorspeld;-), maar Arie Boomsma is gisteren gekozen tot Trendsetter of the Year. Hema kreeg een prijs voor beste trendimplementatie, en Adjiedj Bakas is Trendwatcher of the Year.
De prijsuitreiking werd georganiseerd door Second Sight. In totaal werden 5 prijzen gegeven aan:
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe- Adjiedj Bakas: Trendwatcher Of The Year. Hij heeft de prijs o.a. gewonnen voor de manier waarop hij op de financiële crisis heeft geanticipeerd.
- Tom Palmaerts: Specialist Trendwatcher Of The Year. Hij heeft de prijs o.a. gewonnen voor zijn inzicht in subculturen.
- Anna Luise Sulimma: Upcoming Talent Of The Year. Zij heeft de prijs gewonnen voor haar nieuwe, visuele methode om trends in kaart te brengen.
- BLOEI Creative Innovation: Trend Implementation Agency Of The Year. Dit bureau weet als geen ander trends te vertalen naar nieuwe concepten en producten.
- Hema (Return to Sender en Doedel Art): Trend Implementation Of The Year. De Hema slaagt er keer op keer in om trends in een vroeg stadium voor een groot publiek bereikbaar te maken. Return to Sender (duurzaamheid) en Doedel Art (co-creation) bewijzen dit eens te meer.
- Arie Boomsma tenslotte is Trendsetter Of The Year geworden voor de frisse, niet-dogmatische manier waarop hij invulling geeft aan het christendom en zijn voorbeeldfunctie die hij vervult voor veel mannen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee