Overslaan en naar de inhoud gaan

Tip 3(*) Connect en word een ster

Terwijl de wereld dag in dag uit aan het worstelen is met de zoveelste crisis lijkt het wel alsof iedereen vergeten is dat we aan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanvoelen wat de consument beweegt, wat er in de samenleving gebeurt, wat de nieuwste technologie is, wat mensen belangrijk vinden in hun leven. Dat is connectivity. Veel bedrijven hanteren nog steeds de achteruitkijkspiegel, in deze tijden geen mooi gezicht. Bovendien is het een slechte boodschap naar de consument om te proberen op de oude weg verder te gaan. Lees, kijk, voel, ruik en proef wat al uw consumenten dagelijks beleven.

related partner content for mobile comes here

Wij zien namelijk de zonnestralen al weer fier door het wolkendek heen schijnen. Vergeet die banken toch; er staat een grote sprong voorwaarts op ons te wachten. Het afgelopen decennium hebben we een golf van innovaties gezien op het gebied van nano-technologie, web 2.0 toepassingen, bio-medische technieken, DNA onderzoek, MVO, Crowdsourcing en groene energie. De wereld is aangesloten en heeft een flinke dosis innovatie in een eenparige versnelling op ons afgevuurd.

Deze innovaties staan in de startblokken om de wereld te veroveren. Ze zullen al onze bedrijven en markten gaan beinvloeden. Het is daarom belangrijk, misschien wel bittere noodzaak om de wat mindere tijden goed te benutten en de ramen en deuren van het bedrijf open te zetten. Scan de markten, lees de topmagazines, praat direct met de consument. Zet de tv uit, pak dat managementboek en vreet ‘m op.

Want een connected enterprise geeft een hele heldere en bloedrelevante boodschap aan de consument; wij zijn aangesloten, wij begrijpen de tijdsgeest en daarom kunt u ons merk vertrouwen.

Wie fans wil creëren voor zijn merk, moet laten zien dat ze de wereld van morgen kent. En klaar staat haar te veroveren.

(*) Dit is de derde van een serie tips in aanloop naar de op 13 mei in Den Haag. Zie ook deze van de uitgever.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in