Tip 3(*) Connect en word een ster


Aanvoelen wat de consument beweegt, wat er in de samenleving gebeurt, wat de nieuwste technologie is, wat mensen belangrijk vinden in hun leven. Dat is connectivity. Veel bedrijven hanteren nog steeds de achteruitkijkspiegel, in deze tijden geen mooi gezicht. Bovendien is het een slechte boodschap naar de consument om te proberen op de oude weg verder te gaan. Lees, kijk, voel, ruik en proef wat al uw consumenten dagelijks beleven.
Wij zien namelijk de zonnestralen al weer fier door het wolkendek heen schijnen. Vergeet die banken toch; er staat een grote sprong voorwaarts op ons te wachten. Het afgelopen decennium hebben we een golf van innovaties gezien op het gebied van nano-technologie, web 2.0 toepassingen, bio-medische technieken, DNA onderzoek, MVO, Crowdsourcing en groene energie. De wereld is aangesloten en heeft een flinke dosis innovatie in een eenparige versnelling op ons afgevuurd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze innovaties staan in de startblokken om de wereld te veroveren. Ze zullen al onze bedrijven en markten gaan beinvloeden. Het is daarom belangrijk, misschien wel bittere noodzaak om de wat mindere tijden goed te benutten en de ramen en deuren van het bedrijf open te zetten. Scan de markten, lees de topmagazines, praat direct met de consument. Zet de tv uit, pak dat managementboek en vreet ‘m op.
Want een connected enterprise geeft een hele heldere en bloedrelevante boodschap aan de consument; wij zijn aangesloten, wij begrijpen de tijdsgeest en daarom kunt u ons merk vertrouwen.
Wie fans wil creëren voor zijn merk, moet laten zien dat ze de wereld van morgen kent. En klaar staat haar te veroveren.
(*) Dit is de derde van een serie tips in aanloop naar de Branding Workshopdag op 13 mei in Den Haag. Zie ook deze molblogpost van de uitgever.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid