Axe gaat multimediaal
Unilever Duitsland liep tot voor kort met een boog om het reclamemedium internet heen. Maar de multimediale lancering van Blue Ice laat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Duitse Unilever-managers probeerden het wel, reclame via internet, maar hooguit mondjesmaat. Want wat waren de effecten? Een productmanager van Axe, van dochterbedrijf Lever Fabergé, deed het anders. Hij zette een combinatie van tv-commercials, internetreclame en eventmarketing in om Blue Ice onder de aandacht te brengen van de Duitse man. En dat werkte, want de media versterkten elkaar. De interesse werd gewekt via radio en tv, en voor een verdere dialoog bleek internet zeer geschikt. Met deze mediastrategie haalde de productmanager de Consumer Activation Award binnen, een interne Unielever-prijs.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
<#FONT SIZE=1>Bron: Werben & Verkaufen<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid