Overslaan en naar de inhoud gaan

Telfort kiest voor Hollandse nuchterheid

Mobiele telefonieaanbieder Telfort positioneert zich vanaf half augustus als oer-Hollands bedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het betekent dat het nieuwe Telfort niet meedoet aan ‘de internationale technologische ratrace’. In plaats daarvan kiest Telfort voor een financieel gezonde toekomst op basis van een efficiënte bedrijfsvoering, maakt het bedrijf bekend. Telfort wil investeren in netwerkkwaliteit, klantenservice en goede producten tegen scherpe prijzen.

related partner content for mobile comes here

Na de overname door Greenfield Capital Partners gaat Telfort verder als onafhankelijke operator, met een duidelijke langetermijnstrategie, zegt Ton aan de Stegge, ceo van Telfort. ‘We worden er niet toe gedwongen door een internationale moeder, wij kiezen onze eigen weg. Een goed voorbeeld is de online verkoop naast het dealerkanaal: voordelig voor ons en dus ook voor de klant die weet wat hij wil. Daarnaast zullen we er niet voor terugdeinzen om marktgewoonten te doorbreken. Zo maken we het beluisteren van voicemail gratis. Want waarom zou je betalen voor een telefoontje naar jezelf waar iemand anders bovendien al voor betaald heeft?’ Aan de Stegge zegt dat Telfort financieel gezond is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in