Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis Groupe: ‘geen controle over Cordiant’

Publicis Groupe heeft verklaard niet direct of indirect controle te willen krijgen over Cordiant, na aanhoudende speculaties rond de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het statement kwam omdat er geruchten waren dat Publicis toch wilde proberen Active Value te helpen controle te krijgen over Cordiant, ondanks het afwijzen van een aanbod van de fondsenmanager een dag eerder. Wel is Publicis nog geïnteresseerd in het overige kwart belang in de ZenithOptimedia Group.

related partner content for mobile comes here

Gisteren noemde Sir Martin Sorrell van de WPP Group het ‘gedrag’ van Publicis inconsistent. WPP deed vorige maand een bod op Cordiant, waarmee de zaak zo goed als beklonken leek. Aandeelhouder Active Value probeert roet in het eten te gooien. De aandeelhoudersvergadering over de toekomst van Cordiant volgt later deze maand.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in