Overslaan en naar de inhoud gaan

Igor Beuker wordt ook directeur IAB Nederland

Het bestuur van IAB Nederland heeft Igor Beuker benoemd tot directeur per 1 juni 2003. Hij heeft de opdracht om de online advertising en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de directeursfunctie professioneel in te vullen wil het IAB Nederland invulling geven aan zijn taken als kennispartner en belangenbehartiger. Het besluit een directeur aan te nemen is genomen op de algemene ledenvergadering in december 2002. In Amerika en het Verenigd Koninkrijk werkt het IAB al langer met een betaalde directeur. Dit heeft geresulteerd in een groei van het aantal leden en een versnelling in de professionaliseringslag, kennisoverdracht en groei van de branche. Gelijktijdig blijft Beuker voorzitter van IAB Nederland.

related partner content for mobile comes here

Naast zijn functie bij IAB Nederland is Beuker oprichter en eigenaar van het bureau LaComunidad, Interactive & Event Marketing. Beuker heeft ruime ervaring op het gebied van marketing en e-commerce. Tot voor kort was hij werkzaam als director interactive en online bij O2 Netherlands.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in