Overslaan en naar de inhoud gaan

Centrum voor Marketing Analyses overgenomen door Millward Brown (WPP)

Het internationale marktonderzoeksbureau Millward Brown heeft het 100 procent belang in Centrum voor Marketing Analyses overgenomen van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overname sluit aan op de strategie van Millward Brown om wereldwijd een volledig aanbod van diensten te kunnen bieden aan internationale en lokale klanten. Het bijna 40-jarige Centrum heeft deskundigheid in specifieke branches zoals FMCG, financiële dienstverlening, telecom, logistics & mail en energie.

related partner content for mobile comes here

Met de overname versterkt Millward Brown haar positie op de Nederlandse markt voor marktonderzoek. Centrum is niet alleen een van de grootste maar ook een van de sterkst groeiende spelers op deze markt.
De naam van het bureau is veranderd in Millward Brown / Centrum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in