Overslaan en naar de inhoud gaan

AH weet niet wat 'Netflix & Chill' betekent, en dat levert heerlijke commentaren op

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Albert Heijn geeft de lezers van de Allerhande wat recepten voor comfortfood mee om zo een gezellig avondje Netflix van een culinair hoogstandje te voorzien. Het begrip 'Netflix & Chill' heeft alleen een hele andere betekenis en

related partner content for mobile comes here

deze lezeres vraagt zich af of Albert Heijn dit wel weet.  




1. Albert Heijn geeft Netflix & Chill een heel andere betekenis wat niet onopgemerkt blijft.

1. Albert Heijn geeft Netflix & Chill een heel andere betekenis wat niet onopgemerkt blijft.

 





2. De gemiddelde lezer van de Allerhande zal het begrip misschien niet kennen.

 





3. Netflix en lekker-relaxen-met-versnaperingen.

 





4. Gegarandeerd een heet avondje.

 





5. Een best grote paal..

 





6. Even de koolhydraten aanvullen..

 





7. Dirty minds think alike.





8. Of omdat ze een man zoeken die heerlijke comfortfood op tafel kan zetten.

 





10. Albert Heijn houdt het op hard to get spelen.

 





11. Nienke heeft nog wat toepasselijke culinaire suggesties.

 





12. En dit is hoe Albert Heijn reageert op alle commotie.




In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari

De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari

. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in