Overslaan en naar de inhoud gaan

Aankomend weekend: Marketinglive!

Vorige week alweer organiseerden we het evenement Marketinglive!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week alweer organiseerden we het evenement

related partner content for mobile comes here

Voor iedereen die het graag allemaal nog even wil terugzien dit weekend, hebben we de videopresentaties van Roland van Kralingen, Baptiest Koopmans, Sidney Mock, Sicco Beerda, Jeroen de Bakker, en de genomineerden voor Marketeer of the Year .

Innovatiespecialist Roland van Kralingen trapte de middag af met een college over innovatie. Wat is het, welke merken zijn er goed in en wat doen ze dan precies? Wat is de insight van Nespresso? Welk nieuw 'ding' heeft Madonna geïntroduceerd, H&M, Cirque du Soleil, of Axe?

Baptiest Coopmans, managing director consumentenmarkt bij KPN, hield een toespraak over merk & accountability. Hij noemt allereerst een tweetal problemen waar de marketeers van tegenwoordig mee te maken hebben. De eerste: alles is marketing, en marketing is tegenwoordig van iedereen. Het tweede probleem: consolidatie van marketing...

Sydney Mock van Google Benelux, vertelde over trends en ontwikkelingen op internet. 'Een gevolg van internet is dat het draait om succesvolle producten, niet om advertenties. Het product moet goed zijn, adverteren is dan van minder belang. Neem bijvoorbeeld Amazon, eBay, Hyves. Deze sites zetten een succesvol product neer zonder ervoor te adverteren.'

Sicco Beerda van Euro RSCG 4D en Jeroen de Bakker van 2008 lieten het publiek een groot aantal goede en slechte voorbeelden zien van interactieve marketing. Met voorbeelden van Centraal Beheer, Ricoh, X-Travel en ING.

Uitreiking Marketeer of the Year

De prijs voor Marketeer of the Year werd aan het einde van het evenement uitgereikt, maar niet voordat alle genomineerden - naast winnaar Rene Repko waren dat Colette Cloosterman van Jumbo en Jacques Kuyf van FD Mediagroep - een presentatie hadden gegeven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in