Overslaan en naar de inhoud gaan

Verzekerd! wordt relatiemagazine

Verzekerd!, het magazine van het Verbond van Verzekeraars wordt een relatiemagazine,
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf donderdag verschijnt een compleet nieuw blad. Het accent is verschoven van nieuws naar verdieping en het blad zal voortaan zes keer per jaar verschijnen. In de nieuwe Verzekerd! wil het Verbond het vernieuwingsproces waarin de sector zich bevindt, tot uitdrukking brengen.

related partner content for mobile comes here

Tot afgelopen zomer verscheen Verzekerd! eens in de twee weken. Het blad bevatte het belangrijkste nieuws over de activiteiten van het Verbond als belangenbehartiger en vanzelfsprekend ook nieuws uit de verzekeringsbedrijfstak.

De afgelopen maanden heeft de redactie de formule tegen het licht gehouden, omdat het Verbond een nieuwsmagazine met een tweewekelijkse frequentie niet meer van deze tijd vindt: nieuws kan beter digitaal worden ontsloten, is onze overtuiging. Uit lezersonderzoek bleek bovendien dat er behoefte is aan meer verdiepende verhalen, achtergronden bij het nieuws en opinie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in