Verzekerd! wordt relatiemagazine
Vanaf donderdag verschijnt een compleet nieuw blad. Het accent is verschoven van nieuws naar verdieping en het blad zal voortaan zes keer per jaar verschijnen. In de nieuwe Verzekerd! wil het Verbond het vernieuwingsproces waarin de sector zich bevindt, tot uitdrukking brengen.
Tot afgelopen zomer verscheen Verzekerd! eens in de twee weken. Het blad bevatte het belangrijkste nieuws over de activiteiten van het Verbond als belangenbehartiger en vanzelfsprekend ook nieuws uit de verzekeringsbedrijfstak.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe afgelopen maanden heeft de redactie de formule tegen het licht gehouden, omdat het Verbond een nieuwsmagazine met een tweewekelijkse frequentie niet meer van deze tijd vindt: nieuws kan beter digitaal worden ontsloten, is onze overtuiging. Uit lezersonderzoek bleek bovendien dat er behoefte is aan meer verdiepende verhalen, achtergronden bij het nieuws en opinie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid