Overslaan en naar de inhoud gaan

Verhoeven nieuwe directeur SWOCC

Piet Verhoeven is per 1 maart de nieuwe directeur van SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marjolein Moorman vertrekt na 3,5 jaar. Bij Schiphol Group coördineerde Verhoeven als consultant corporate communicatie, public affairs en merkenbeleid de strategische herpositionering van de luchthaven van een facilitair bedrijf naar een internationaal merk. Hij is gepromoveerd communicatiewetenschapper en heeft een mastertitel in de wetenschapsdynamica.

related partner content for mobile comes here

Verhoeven: ´Merk- en marketingcommunicatie professionals kunnen veel baat hebben bij wetenschappelijke inzichten. Ik zie er naar uit om, samen met het bestuur en de onderzoekers van SWOCC, er verder aan te werken om deze inzichten in de praktijk toepasbaar te maken.´

Naast het directeurschap zal Verhoeven zijn functie als universitair docent Corporate Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam blijven voortzetten. Moorman legt haar taken als directeur van SWOCC neer omdat zij op 3 maart hoopt te worden verkozen als gemeenteraadslid van Amsterdam voor de PvdA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in