Het nieuwe Uitzending Gemist
In Hilversum wordt druk gesleuteld aan het nieuwe Uitzending Gemist. Zowel de voorkant als de achterkant moeten een aanzienlijke metamorfose ondergaan, zodat het voor de gebruiker nog makkelijker wordt om video on demand te vinden en te kijken. En dat in een omgeving die er ook nog prettig uitziet. In navolging van het vernieuwde omroep.nl moet de nieuwe portal beter passen in de look&feel van de publieke omroep.
Gebruiksgemak staat echter voorop, want er is nogal wat content van de publieke omroepen en vooral op het gebied van metadata wordt het een behoorlijk klus om alles vindbaar te maken. Ook is bij Uitzending Gemist de komst (en concurrentie!) van RTL Gemist en SBS Programma gemist niet onopgemerkt gebleven. Ook bestaat de succesvolle publieke omroepsite al vijf jaar en in die tijd is er veel veranderd, zeker op online videogebied. Kortom: het is tijd voor een bezem en gereedschap.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOp testlab.omroep.nl mag iedereen meedenken, door suggesties te doen via e-mail. Wel jammer dat het niet via Testlab zelf kan (comments zijn niet mogelijk) en dat we ook niet kunnen zien wat er al geopperd is en wat niet. Bovendien zouden er door middel van crowdsourcing wel unieke ideeën uit voort kunnen komen. Mensen die een mening hebben kunnen dat voor 24 februari nog mailen naar {encode="nieuweuitzendinggemist@omroep.nl" title="nieuweuitzendinggemist@omroep.nl"}. En daarna? Dan gaan ze sowieso verder de veranderingen. En dan maar eens kijken wat ze met de suggesties doen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid