Overslaan en naar de inhoud gaan

Het nieuwe Uitzending Gemist

In Hilversum wordt druk gesleuteld aan het nieuwe Uitzending Gemist. Zowel de voorkant als de achterkant moeten een aanzienlijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Hilversum wordt druk gesleuteld aan het nieuwe . Zowel de voorkant als de achterkant moeten een aanzienlijke metamorfose ondergaan, zodat het voor de gebruiker nog makkelijker wordt om video on demand te vinden en te kijken. En dat in een omgeving die er ook nog prettig uitziet. In navolging van het vernieuwde moet de nieuwe portal beter passen in de look&feel van de publieke omroep.

related partner content for mobile comes here

Gebruiksgemak staat echter voorop, want er is nogal wat content van de publieke omroepen en vooral op het gebied van metadata wordt het een behoorlijk klus om alles vindbaar te maken. Ook is bij Uitzending Gemist de komst (en concurrentie!) van en niet onopgemerkt gebleven. Ook bestaat de succesvolle publieke omroepsite al vijf jaar en in die tijd is er veel veranderd, zeker op online videogebied. Kortom: het is tijd voor een bezem en gereedschap.

Op mag iedereen meedenken, door suggesties te doen via e-mail. Wel jammer dat het niet via Testlab zelf kan (comments zijn niet mogelijk) en dat we ook niet kunnen zien wat er al geopperd is en wat niet. Bovendien zouden er door middel van crowdsourcing wel unieke ideeën uit voort kunnen komen. Mensen die een mening hebben kunnen dat voor 24 februari nog mailen naar {encode="nieuweuitzendinggemist@omroep.nl" title="nieuweuitzendinggemist@omroep.nl"}. En daarna? Dan gaan ze sowieso verder de veranderingen. En dan maar eens kijken wat ze met de suggesties doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in