Overslaan en naar de inhoud gaan

Trom-Pet meest vernieuwend

De Welpies-actie van Albert Heijn is onbetwist de meest gewaardeerde EK promotie van 2008. De Trom-Pet van Heineken was het meest…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit de Oranje Promotie Barometer, die afgelopen maand door samen met &Co concepting werd uitgevoerd. De Trom-Pet actie van wordt op de meeste deelaspecten nauwelijks minder beoordeeld, maar kent een beduidend lagere deelnamebereidheid. Volgens Trendbox is dat logisch: dat is het verschil tussen simpelweg boodschappen doen of een specifiek biermerk kopen.

related partner content for mobile comes here

Op gepaste afstand completeren M&M.s (Peanutbal), Blokker (Brulshirt) en Nuon (Nederlamp) de top vijf van meest gewaardeerde promoties. Met een bekendheid van 95 procent en een deelnamebereidheid van 45 procent is de Welpies-actie van Albert Heijn de onbetwiste winnaar in de Oranje Promotie Barometer 2008. Ook op aspecten als aantrekkelijkheid, sympathie en passendheid bij het merk scoren de Welpies van alle 21 geëvalueerde acties het beste.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in