RVS vliegt verder
RVS lanceerde gisteren deze nieuwe commercial, die voortborduurt op het 'Mary Poppins-thema' van de eerste campagne.
Alleen staat volgens de financiële dienstverlener nu de klant centraal.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaJe ziet mensen hun financiële papieren in de lucht gooien, die vanzelf bij de zwevende adviseur terecht komen.
Muziek komt ditmaal van Dorval met 'Ne me demande rien'. Creatie: They.
De campagne met de zwevende adviseurs stamt alweer uit oktober 2006, en moest met name het merkimago versterken, maar ook het merk verjongen.
Uit onderzoek van Motivaction kwam naar voren dat de logobekendheid in die tijd op 92 procent lag, maar de associaties met het merk waren traditioneel, ouderwets, introvert en 'voor ouderen'.
De evoked set van RVS lag twee jaar geleden op 7 procent, qua spontane bekenheid scoorden de producten hypotheken en pensioenen respectievelijk 19 en 5 procent. En dat waren nu juist de producten waar RVS op wilde groeien.
De campagne moest RVS onderscheidend maken op die twee gebieden, met name voor starters. Ik ben benieuwd of dat gelukt is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid