Overslaan en naar de inhoud gaan

RVS vliegt verder

RVS lanceerde gisteren deze nieuwe commercial, die voortborduurt op het 'Mary Poppins-thema' van de eerste campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

lanceerde gisteren deze , die voortborduurt op het 'Mary Poppins-thema' van de eerste campagne.

related partner content for mobile comes here

Alleen staat volgens de financiële dienstverlener nu de klant centraal.

Je ziet mensen hun financiële papieren in de lucht gooien, die vanzelf bij de zwevende adviseur terecht komen.

Muziek komt ditmaal van Dorval met 'Ne me demande rien'. Creatie: They.

De campagne met de zwevende adviseurs stamt alweer uit oktober 2006, en moest met name het merkimago versterken, maar ook het merk verjongen.

Uit onderzoek van Motivaction kwam naar voren dat de logobekendheid in die tijd op 92 procent lag, maar de associaties met het merk waren traditioneel, ouderwets, introvert en 'voor ouderen'.

De evoked set van RVS lag twee jaar geleden op 7 procent, qua spontane bekenheid scoorden de producten hypotheken en pensioenen respectievelijk 19 en 5 procent. En dat waren nu juist de producten waar RVS op wilde groeien.

De campagne moest RVS onderscheidend maken op die twee gebieden, met name voor starters. Ik ben benieuwd of dat gelukt is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in