Overslaan en naar de inhoud gaan

'Goed fout'-campagne van Max Havelaar

De komende weken kunnen bezoekers van www.foutepagina.nl met een gerust hart fout bezig zijn. Deze campagne website is een initiatief van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De komende weken kunnen bezoekers van met een gerust hart fout bezig zijn. Deze campagne website is een initiatief van Stichting Max Havelaar Fair Trade.

related partner content for mobile comes here

De stichting wil hiermee aandacht vragen voor de problemen waar arme katoenboeren mee te maken hebben in ontwikkelingslanden. Op de campagnewebsite kunnen bezoekers meer lezen over Max Havelaar's Fair Trade Filosofie, de laatste 'Foute Acties', de 'Foute Vrienden' fotogallery bekijken en zelf ook meedoen door lid te worden van de .
Bright Alley IC is verantwoordelijk voor het online concept, design en de technische realisatie van FoutePagina.nl. Het overall concept is van de hand van They. De campagne wordt verder cross-mediaal ondersteund met boomerang cards, t-shirts, advertenties, foute virale acties, het Foute Festival en online virale pr.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in