Omnicom winnaar in Cannes
Uit een overzicht van AdAge blijkt dat de Omnicom Holding in de VS het beste heeft gescoord op het internationale reclamefestival in…
Omnicom ‒met dochters als TBWA, DDB en BBDO- kreeg volgens het AdAge-berekingssysteem 323 punten en 73 Leeuwen, terwijl Saatchi & Saatchi 130 punten vergaarde en 24 Leeuwen. Saatchi & Saatchi maakt weer deel uit van het Franse Publicis Groupe.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Saatchi & Saatchi was met TBWA ook het enige internationale netwerk dat in elk van de categoriën in Cannes een Leeuw heeft gewonnen: in films, print, cyber, media en direct.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaAdAge constateert dat 2002 een apart jaar was, want Omnicom was altijd de dominante holding als het om prijzen winnen gaat in de Franse badplaats. Op basis van alleen behaalde film- en print-Leeuwen zou BBDO Worldwide tweede zijn geeïndigd en DDB derde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid