Overslaan en naar de inhoud gaan

Omnicom winnaar in Cannes

Uit een overzicht van AdAge blijkt dat de Omnicom Holding in de VS het beste heeft gescoord op het internationale reclamefestival in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Omnicom ‒met dochters als TBWA, DDB en BBDO- kreeg volgens het AdAge-berekingssysteem 323 punten en 73 Leeuwen, terwijl Saatchi & Saatchi 130 punten vergaarde en 24 Leeuwen. Saatchi & Saatchi maakt weer deel uit van het Franse Publicis Groupe.

related partner content for mobile comes here

Saatchi & Saatchi was met TBWA ook het enige internationale netwerk dat in elk van de categoriën in Cannes een Leeuw heeft gewonnen: in films, print, cyber, media en direct.

AdAge constateert dat 2002 een apart jaar was, want Omnicom was altijd de dominante holding als het om prijzen winnen gaat in de Franse badplaats. Op basis van alleen behaalde film- en print-Leeuwen zou BBDO Worldwide tweede zijn geeïndigd en DDB derde.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in