Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenstelling CRM expertgroep DMSA rond

De DMSA heeft de samenstelling van de CRM expertgroep rond. Volgens de brancheorganisatie is het een duidelijke afspiegeling van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De CRM expertgroep wordt door voorzitter Tim Koopmans van Target Interactive Marketing geleid, waardoor de bestuurlijke verankering in het councilbestuur Strategie & Communicatie ligt. Naast Koopmans hebben zitting: Judith Bilsen, Loyalty Profs, René van Ijzendoorn, Amicon, René Bloot, Ben Nederland, Jelle van Vliet, Dell Computer, Erik Visser, Albert Heijn, Robert Feltzer, Sanoma Uitgevers, Jan Lantink, NWQ, Lisette Huyskamp, Peoplesoft en Monique Vierdag, DMSA. De DMSA expertgroep stelt zich ten doel een bijdrage te leveren aan de professionalisering van het vakgebied CRM. De expertgroep heeft als taak het vakgebied CRM in kaart te brengen, actuele onderwerpen te definiëren en een reactie te geven op relevante ontwikkelingen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in