Zenith: reclamemarkt herstelt pas in 2004
Zenith Optimedia denkt evenals WPP’s Sir Martin Sorrell datb de advertentiemarkt pas in 2004 aantrekt. In haar laatste rapport voorspelt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zenith denkt wel dat 2003 wat beter wordt, maar dat het jaar erop er pas echt progressie wordt geboekt. In april had Zenith nog melding gemaakt van de mogelijkheid dat het vierde kwartaal van dit jaar mogelijk al tekenen van verbetering zou vertonen. Die voorspelling is nu dus herzien, schrijft Brandrepublic. Financiële dienstverlening, media, telecom en technologie zijn de hardst getroffen sectoren, zegt Zenith. Ook de personeelsadvertentiemarkt gaat niet goed.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid