Overslaan en naar de inhoud gaan

Adri Ulfman leidt Zenith Optimedia Groep Nederland

Adri Ulfman (43), tot voor kort ceo van Optimedia, krijgt de leiding over Zenith Optimedia Groep Nederland, een nieuw fusiebedrijf van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen realiseren beide bureaus, die als label in de markt blijven, een jaarlijkse media-omzet van meer dan 120 miljoen euro, goed voor een zesde plaats in Nederland.

related partner content for mobile comes here

De fusie is een gevolg van de overname van het belang van Cordiant in Zenith Media, door Publicis. Het andere deel van het belang was al in handen van het Franse bureaunetwerk, na de acquisitie van Zenith-moeder Saatchi & Saatchi. Als de verwachte deal tussen Publicis en Bcom3 rondkomt, gaat ook mediabureau Starcom deel uitmaken van de Zenith Optimedia Groep. Nicole Vooys, die Zenith Media de afgelopen jaren leidde, vertrekt. ‘Mijn functie wordt enigszins uitgehold in deze nieuwe situatie’, aldus Vooys. Binnen Zenith Optimedia Groep krijgt Linda Boks de leiding over Zenith Media, en leiden Ruud van der Zee en Tom Staphorsius respectievelijk Optimedia Nederland en de gebundelde buying-activiteiten onder de naam Media Buying Services. Adri Ulfman treedt ook toe tot de groepsleiding van Publicis Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in