Overslaan en naar de inhoud gaan

De Telegraaf stapt in eventmarketing

Holdingmaatschappij De Telegraaf en CEE Exhibitions, onderdeel van Expomedia Group, zijn een joint venture aangegaan gericht op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Expomedia is een beursgenoteerde Engelse onderneming die beursconcepten ontwikkelt in onder andere Europa en het Verre Oosten. De joint venture voorziet in het gezamenlijk organiseren van consumentenbeurzen waarbij per beurs het Telegraaf-concern het bereik en de promotie inbrengt en Expomedia de ruimte en de organisatie. Voor het mede organiseren van business-to-business beurzen heeft de Telegraaf een first right of refusal. De Telegraaf zet hiermee de eerste stap in het ontwikkelen van eventmarketing en bouwt daarmee zowel aan de redactionele als aan de advertentionele informatiekant haar multimediale ambities verder uit. Expomedia investeert in een in 2004 te openen ‘ultramodern beurscomplex’ en conferentieoord in Amsterdam. Dit is voorzien van de nieuwste communicatie- en internettechnologie en krijgt een capaciteit van circa 10.000 vierkante meter. Daarmee wordt volgens De Telegraaf een nichemarkt opgevuld tussen de gevestigde grote beursorganisaties en de bestaande hotel- conferentieruimtes.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in