De Telegraaf stapt in eventmarketing


Expomedia is een beursgenoteerde Engelse onderneming die beursconcepten ontwikkelt in onder andere Europa en het Verre Oosten. De joint venture voorziet in het gezamenlijk organiseren van consumentenbeurzen waarbij per beurs het Telegraaf-concern het bereik en de promotie inbrengt en Expomedia de ruimte en de organisatie. Voor het mede organiseren van business-to-business beurzen heeft de Telegraaf een first right of refusal. De Telegraaf zet hiermee de eerste stap in het ontwikkelen van eventmarketing en bouwt daarmee zowel aan de redactionele als aan de advertentionele informatiekant haar multimediale ambities verder uit. Expomedia investeert in een in 2004 te openen ‘ultramodern beurscomplex’ en conferentieoord in Amsterdam. Dit is voorzien van de nieuwste communicatie- en internettechnologie en krijgt een capaciteit van circa 10.000 vierkante meter. Daarmee wordt volgens De Telegraaf een nichemarkt opgevuld tussen de gevestigde grote beursorganisaties en de bestaande hotel- conferentieruimtes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid