Adidas komt met marketingcampagne visitekaartjes
Adidas, officiële sponsor van het WK voetbal, heeft samen met het Amsterdamse Icemedia een wereldwijde marketingcampagne gelanceerd met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Adidas is daarmee de eerste die met de zogeheten icecards dit medium wereldwijd inzet. In lijn met de Adidas printcampagne, My Mania, zijn de visitekaartjes Maniacards genoemd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Maniacards zijn gratis gepersonaliseerde visitekaartjes met op de achterkant een afbeelding van een door Adidas gesponsorde voetballer, onder wie grootheden als Zinedine Zidane en David Beckham. Belangstellenden kunnen de kaartjes bestellen op de Maniacards-website, waarna ze 21 exemplaren gratis krijgen thuisbezorgd. Icemedia spreekt van branding met een hoge impact in een jonge doelgroep die bovendien data van bestellende mensen oplevert.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid