MarktSelect introduceert adviesdienst


Die dienst richt zich op advies en ondersteuning van databasemanagement en ‒beheer, marktbenadering en marktonderzoek.
Volgens MarktSelect besteden Nederlandse bedrijven jaarlijks bijna een miljard euro aan het mailen van klanten en prospects. Door een gebrek aan aandacht voor het samenstellen van de doelgroep, het onderhouden van de database en het analyseren van responsresultaten blijkt echter 40 procent van de geadresseerden buiten de doelgroep te vallen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFusies en overnamen verergeren het probleem nog: uit onderzoek blijkt dat bedrijven pas drie jaar na de fusie aandacht gaan besteden aan het samenvoegen van de diverse bestanden. MarketSelect vermoedt een enorme behoefte aan analyse van probleemgebieden in crm-trajecten. Patrick Veling (33) zal de afdeling gaan leiden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid