Overslaan en naar de inhoud gaan

MarktSelect introduceert adviesdienst

MarktSelect, specialist in het actualiseren van databases en doelgroepen, introduceert per 1 juli Consultancy & Analyse.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die dienst richt zich op advies en ondersteuning van databasemanagement en ‒beheer, marktbenadering en marktonderzoek.

related partner content for mobile comes here

Volgens MarktSelect besteden Nederlandse bedrijven jaarlijks bijna een miljard euro aan het mailen van klanten en prospects. Door een gebrek aan aandacht voor het samenstellen van de doelgroep, het onderhouden van de database en het analyseren van responsresultaten blijkt echter 40 procent van de geadresseerden buiten de doelgroep te vallen.

Fusies en overnamen verergeren het probleem nog: uit onderzoek blijkt dat bedrijven pas drie jaar na de fusie aandacht gaan besteden aan het samenvoegen van de diverse bestanden. MarketSelect vermoedt een enorme behoefte aan analyse van probleemgebieden in crm-trajecten. Patrick Veling (33) zal de afdeling gaan leiden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in