Hoera, Communicatie vernieuwd!!
Willem Sijthoff, directeur van de AdformatieGroep: 'We wilden Communicatie een forse kwaliteitsimpuls geven. Dat is ruimschoots gelukt.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Willem Sijthoff, directeur van de AdformatieGroep: 'We wilden Communicatie een forse kwaliteitsimpuls geven. Dat is ruimschoots gelukt.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hoofdredacteur Rocco Mooij (links) reikte het eerste exemplaar uit aan de Amsterdamse wethouder Carolien Gehrels en Logeion-voorzitter Ron van der Jagt
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWillem Sijthoff en Carolien Gehrels nemen het resultaat door.
Proost!
Winkelman Van Hessen-directeur Hanneke Verburg showt trots het artikel waarin ze zelf uitgebreid aan het woord komt.
Droste-effect!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid