Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe gezond is de 'focus op gezond' van Ikea eigenlijk?

Ikea wil meer focus op gezondheid en stapt over van cola naar als ‘fruitwater’ gepresenteerd suikerwater. En dat is wél een goed idee.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gezond! Vorige week deed Ikea een bericht uitgaan naar de Nederlandse pers dat het van plan is om vanaf nu de focus te gaan leggen op gezondheid, variatie en duurzaamheid. Het gaat hier natuurlijk om de producten die verkrijgbaar zijn in de restaurants van Ikea, en ook bij de zogenoemde ‘bistro’s’, zoals Ikea de kiosken achter de kassa’s noemt. Die zijn onder het winkelend publiek vooral bekend om de hotdogs, bekers cola en zelfgetapt softijs. De laatste twee ook nog eens ‘all you can drink’ en ‘all you can eat’. Bijtappen á volonté.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in