Overslaan en naar de inhoud gaan

Fitzroy lanceert platform voor de actieve vrouw: Fitshe.com

Fitshe is een nieuw merk proteïneshakes speciaal voor vrouwen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens oprichter Caroline Glasbergen is er behoefte aan kwalitatieve proteïne, zonder artificiële smaken, zoetstoffen of onhandig grote potten. Naast de shake lanceert Fitshe – in samenwerking met reclamebureau Fitzroy - een nieuw communicatieplatform voor vrouwen met een actieve levensstijl: .

related partner content for mobile comes here

‘We willen naast grote challengers ook werken voor startups die willen breken met de markt’ vertelt Marnix Tiggeloven, mede-eigenaar van . ‘We hebben eerder met Caroline samengewerkt en zagen direct de potentie van de speciale shake voor het vrouwenlichaam. Health en fitness worden steeds belangrijker in ons drukke leven, waardoor we al snel op de naam Fitshe kwamen.’

Caroline Glasbergen vult Tiggeloven aan: ‘Nadat ik erachter kwam hoe belangrijk proteïne is voor na een training, ben ik gaan zoeken naar een product dat ik zelf zou kunnen gebruiken. Waar ik ook zocht, ik kon niet iets vinden wat paste bij een vrouw als ik.&;

&;Het verbaasde mij dan ook niet dat er momenteel maar weinig vrouwen proteïneshakes gebruiken. Na mijn eindeloze zoektocht besloot ik mijn eigen 100 procent natuurlijke "After Workout Shake" te ontwikkelen. Een product dat naadloos aansluit op de actieve lifestyle van de moderne vrouw.’

Fitzroy ontwikkelde naast het communicatie- en e-commerce platform, inhouse de activatievideo waarmee het platform werd gelanceerd.

Credits
Productie: Fitzroy Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in