Overslaan en naar de inhoud gaan

Helloprint kiest RLVNT na pitch

Het bureau moet voor de online printaanbieder uit Rotterdam de ambitieuze marketingcommunicatieplannen voor online display, sociale media…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de pitch deden vier bureaus mee.

related partner content for mobile comes here

&;Helloprint heeft de ambitie om met onder andere zijn Nederlandse merk Drukzo binnen korte tijd marktleider op de Nederlandse online drukwerkmarkt te worden&;, zegt Hans Scheffer, ceo van Helloprint. &;De keuze voor RLVNT is gemaakt op basis van met name DNA: wij denken met RLVNT een partner te hebben gevonden die out-of-the-box kan denken, snel kan schakelen en aanpassen waar nodig en de uitdagingen van een snel groeiende startup snapt. Dat is niet ieder bureau gegeven en wij zien dan ook uit naar uit een langdurige samenwerking.&;

Helloprint heeft activiteiten in Rotterdam, België, Spanje en Engeland en is specialist op het gebied van gestandaardiseerde printmaterialen. Rens Plandsoen, managing director RLVNT: &;Helloprint is net als wij superambitieus en wil zich net als RLVNT als sterke en professionele partner op de markt positioneren. Een goede match.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in