Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand New Day kiest voor BeyenMeyer

Het bureau won een pitch waaraan vier bureaus meededen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een van de vier bureaus uit de pitch is RadeMakkers, het bureau waar BeyenMeyer&;s managing director in 2011 mede-verantwoordelijk was voor de geruchtmakende campagne waarin Brand New Day Aegon, Delta Lloyd en Nationale-Nederlanden als leugenaars en hoofdrolspelers in de woekerpolissen-affaire neerzette.

related partner content for mobile comes here

;Boos worden helpt niet.&;

Aegon tegen Brand New Day, maar zag daar vanaf.

Lodewijk van der Peet is alweer twee jaar managing director bij BeyenMeyer en vertrok ruim een halfjaar daarvoor bij RadeMakkers.

Medio november komt Brand New Day met een nieuw product dat met een impactvolle, multimediale campagne zal worden geïntroduceerd. Voor die campagne schreef de verzekeraar de pitch uit die BeyenMeyer heeft gewonnen. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in