Overslaan en naar de inhoud gaan

Kokoro werkt voor Bax-shop.nl

Het bureau maakt een internationale radiocampagne voor de Nederlandse, Duitse en Franse markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bax-shop.nl heeft de ambitie de grootste muziekwinkel van Europa te worden. Merlijn van Vliet (mede-eigenaar Kokoro):  &;De enorme groeiambitie die er bij deze Nederlandse dot-com heerst, werkt aanstekelijk. Voor Kokoro is deze radiocampagne ons eerste internationale werk. En dat smaakt naar meer."

De pay-off van Bax-shop luidt: &;Alles draait om muziek&;. Kokoro maakte drie spots die drie verschillende muziekgenres vertegenwoordigen: rock, EDM en pop. In elke spot wordt de luisteraar meegnomen in de ontwikkeling van een muzikant. Van het oefenen van de eerste noten, tot een optreden voor een uitzinnig publiek.

De campagne is vanaf september te horen in Duitsland en Frankrijk en eind dit jaar in Nederland.

Verantwoordelijk bij Bax-shop:
Marketingmanager: Sabine de Vos

related partner content for mobile comes here

Verantwoordelijk bij Kokoro:
Creatie: Merlijn van Vliet, Wouter Vanhaeren
Project manager: Valery Story
Muziek- en audioproductie: Jos Jansen & Vincent de Witte (Big Orange)

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in