Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat heeft de beste, De Tuinen de slechtste folder van de week

De winnaar deze week is Kruidvat met een feestfolder omdat Kruidvat 40 jaar bestaat en het feest groots viert voor en met de trouwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De back-to-school periode druppelt deze week nog wat na.

related partner content for mobile comes here

Met goede folders van Zeeman en C&A. Maar als je de logo&;s afdekt hebt je geen idee of je nu met Zeeman of C&A te maken hebt. Misschien is dat de &;shock of the new&; bedoeling. In elk geval zien we in beide folders een kwalitatieve fotografie en een aantrekkelijke opmaak.

Aldi haakt met humor in op het back-to-school thema met de tekst &;We gaan weer trommelen!&;. Dat gaat natuurlijk over de gezonde, stevige smulbroodtrommels die met onze kinderen meegaan naar school. Het geeft een glimlach wat geen slechte start is om een folder te bekijken. 

Kruidvat

De winnaar deze week is Kruidvat met een feestfolder omdat Kruidvat 40 jaar bestaat en het feest groots viert voor en met de trouwe voordeelfans.

Dat feestvieren gaat natuurlijk helemaal op de Kruidvatmanier: met slingers, confetti, tekeningetjes van blije mensen met spandoeken. En met bij naam en toenaam genoemde gefotografeerde fans en de oproep naar de Kruidvat voordeelfans om hun verhaal op Facebook te doen. Ben heel benieuwd hoeveel reacties dat oproept bij de 200 duizend likers die Kruidvat eerder vanochtend had. Dat kon nog wel eens oplopen. Het is in elk geval een feest waarbij gedurende vijf(!) weken stevig en middelenbreed uitgepakt wordt.

De Tuinen

De slechtste folder komt van een soort van branchegenoot: De Tuinen (met Holland & Barrett).

&;Natuurlijke producten met wereldse kortingen&; luidt de tekst op de cover. Dit wordt ondersteund met een wereldkaart als ondergrond. Op de cover de Gel, Visolie en Coconut olie en vanaf pagina 2-3 een stortvloed en tegelijk een bonte verzameling artikelen met heel veel artikeltekst wat in stevige concurrentie is met de hier en daar echte informatie. Als formule belooft De Tuinen verzorging en ontspanning. Misschien zou die gedachte ook eens op de folder losgelaten kunnen worden door alleen al zwaar te schrappen in bijvoorbeeld de lengte van de artikelteksten. Nu geeft de folder vooral leesstress waar je moet kijken.

Met een wekelijkse  van de beste en slechtste huis-aan-huis folder willen Thijs Hagenberg en ik de kwaliteit verbeteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in