Overslaan en naar de inhoud gaan

H&M en Iggy Pop vragen aandacht voor een duurzamere toekomst

Het kledingmerk doet met 'Close the Loop' een wereldwijde oproep om kleding in te zamelen en te recyclen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een aantal invloedrijke personen betuigen hun steun aan door te verschijnen in de video. Naast blogger Pardeep Singh Bahra, ontwerper Loza Maleombho, kunstenaar Daniel Lismore leent ook popster Iggy Pop zijn stem (en fysiek) uit aan de Zweedse kledingketen.

related partner content for mobile comes here

Speciaal voor de film kwam Iggy Pop naar de Amsterdamse studio om de voice-over in te spreken. Met zijn kenmerkende stemgeluid rondt hij de film af: ‘There are no rules in fashion but one: recycle your clothes.&;

De campagne ging van start op 2 september en is te zien op de site en sociale mediakanalen van H&M.

Credits
Videoproductie: Callboy
Regisseur: Max Vitali
Sound design: Kaiser Sound Studios

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in