H&M en Iggy Pop vragen aandacht voor een duurzamere toekomst


Een aantal invloedrijke personen betuigen hun steun aan H&M door te verschijnen in de video. Naast blogger Pardeep Singh Bahra, ontwerper Loza Maleombho, kunstenaar Daniel Lismore leent ook popster Iggy Pop zijn stem (en fysiek) uit aan de Zweedse kledingketen.
Speciaal voor de film kwam Iggy Pop naar de Amsterdamse studio Kaiser Sound Studios om de voice-over in te spreken. Met zijn kenmerkende stemgeluid rondt hij de film af: ‘There are no rules in fashion but one: recycle your clothes.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne ging van start op 2 september en is te zien op de site en sociale mediakanalen van H&M.
H&M Close the Loop – Sustainable fashion through recycled clothes
Credits
Videoproductie: Callboy
Regisseur: Max Vitali
Sound design: Kaiser Sound Studios
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid