Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken reageert sterk op nieuw Google-logo en de reacties daarop

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Google heeft gisteren haar nieuwe logo gepresenteerd. Heineken haakte razendsnel in. Niet alleen op Google, maar ook op de reacties onder hun inhaker. 

related partner content for mobile comes here

 

1. Dit is het nieuwe logo van Google:

2. Heineken zag direct overeenkomsten:

3. Niet iedereen kon Heinekens grap waarderen. Maar Heineken verweerde zich kranig:

4. Trademark, smademark:

5. Sommige reacties gaan wel heel diep:

6. Over het algemeen reageert men positief op de inhaker:

7. En op dit negatieve commentaar heeft Heineken tenslotte een ijzersterk antwoord:

8. Overigens geeft Google toe geïnspireerd te zijn door de bierbrouwer.

Over De Beste Social Media.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Diederik Broekhuizen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in