Overslaan en naar de inhoud gaan

Dawn is het nieuwe bureau van Eneco

Het bureau versloeg N=5 in de pitch die in juli van dit jaar begon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dawn was vanaf het begin erg enthousiast, zegt Erik van Engelen, Directeur Consumenten van Eneco: ‘Ze hebben laten zien dat zij onze uitdaging heel goed begrijpen. Wij zijn ervan overtuigd dat we met Dawn verder kunnen bouwen aan onze leidende positie en aan onze innovatieve diensten.’

related partner content for mobile comes here

Inge Ligthart,  Dawn is &;ontzettend blij&; met de komst van Eneco. &;Het is een organisatie die echt voor verandering gaat. We delen dezelfde ideeën over merkontwikkeling en dat was merkbaar in de samenwerking de afgelopen maanden.&;

In juli Eneco de relatie met FHV BBDO na . Van Engelen vertelde toen dat N=5 en Dawn op de shortlist stonden en verdere voorstellen zouden gaan uitwerken om &;onze aangescherpte strategie te vertalen in een nieuw communicatieconcept waarin duurzaamheid en innovatie centraal staan&;.

Op 18 september publiceerde Adformatie een waarin hij meer vertelde over de aangescherpte strategie van Eneco. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in