Overslaan en naar de inhoud gaan

Jochem de Jong en Patrick Alders beginnen We Are Free Agents

De twee gaan voor opdrachtgevers op missie om koers te bepalen en kansen te vinden in de 'videochaos'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We Are Free Agents begint op 1 oktober en wil geheel onafhankelijk werken voor partners en klanten binnen de mediawereld. Volgens De Jong hebben de eerste klanten zich al gemeld.

&;Door het op afroep inschakelen van een groot interim netwerk kan strategie worden omgezet in actie. We Are Free Agents investeert 20 procent van haar energie in nieuwe social ventures. We zijn er voor bestaande mediapartijen die hun strategie willen aanscherpen en voor organisaties die videocontent als product overwegen&;, legt hij uit.

Alders: &;Als er ooit een tijd was om te gaan ondernemen in de mediawereld is het nu. In de afgelopen twee decennia dat ik werkzaam ben in de industrie was het nog nooit zo dynamisch en innovatief. Met name jongere doelgroepen (Millennials en generatie Z), waar Jochem en ik uitgebreide ervaring mee hebben, bepalen de toekomst van wat ooit tv was. Ik kijk er enorm naar uit om zowel gevestigde bedrijven als nieuwkomers te helpen deel van deze toekomst uit te maken.”

related partner content for mobile comes here

Patrick Alders komt van Viacom International Media Networks Noord Europa. Als commercieel eindverantwoordelijke heeft hij de mediasales van de groep (Comedy Central, MTV, Paramount & Nickelodeon) gereorganiseerd en ondergebracht bij nieuwe joint ventures en agentschappen. Eerder was hij verantwoordelijk voor introductie en groei van Nickelodeon in Noord-Europa en werkte hij als strategy director bij Universal Media op klanten als Coca-Cola, L’Oréal, Disney en InBev.

Jochem de Jong komt van Discovery Networks Europe waar hij als algemeen directeur verantwoordelijk was voor de Benelux-regio. Daarnaast lanceerde het mediabedrijf Discovery Channel Vlaanderen, TLC Nederland, ID Nederland en Discovery Magazine. Daarvoor was De Jong tot 2007 bij MTV Networks Benelux verantwoordelijk voor distributie, pers & communicatie, public affairs en digital media.

De twee stonden eerder aan de wieg van Branddeli, waarmee Discovery Networks en Viacom voor het eerst ter wereld een joint venture voor mediasales opzetten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in