Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse zegetocht bij Digital Communication Awards in Berlijn

Lewis, Glasnost, Zandbeek, a friend of mine, Flickering Wall en AkzoNobel in de prijzen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitreiking van de in Berlijn is uitgedraaid op een Nederlandse zegetocht. Op vrijdagavond 25 september werden de beste cases op het gebied van digitale communicatie in Europa onderscheiden met een award, met veel Nederlandse prijswinnaars. 

related partner content for mobile comes here

In de categorie Annual Report won  Glasnost de award voor de Intouch / Vodafone Integrated Report 2014-2015. Dit  Vodafone-jaarverslag kreeg de vorm van een redactioneel, dynamisch online platform voor alle stakeholders. 

In de categorie Product Launch won Lewis PR met de The Maze Runner voor 20th Century Fox Home Entertainment. Samen met NewBeTv, creëerde Lewis een YouTube-concept voor een Nederlandse versie van de Maze Runner. Lewis zette de invloedrijke vlogger Theaumes in voor de campagne.

Zandbeek won in de categorie Blogs met de Fashion Blog Battle voor opdrachtgever Cushman & Wakefield. Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashion bloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger 2015’.

 Bureau a friend of mine won samen met zijn opdrachtgever Harman Kardon een award in de categorie Online Competition voor The Other Room. HarmanKardon, het hi-tech audiomerk lanceerde december 2015 zijn nieuwe Wireless HD Audio System, waarvoor a friedn of mine een levendige, muzikale campagne ontikkelde met dezelfde kwaliteit als HarmanKardons speakers.

In de categorie Internal Communication wonnen bureau Flickering Wall en Heineken met de Heineken Green Room, een online platform voor de 81 duizend werknemers.

 AkzoNobel won de Innovation of the Year-award voor zijn  AkzoNobel Visualizer app, die schilderende consumenten in staat stelt  om muren in verschillende kleuren te visualiseren, in  real time, zonder nog maar een druppel verf aan te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in